24.6.11

Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili müzik dinleyen takım elbiseli metro sakinleri;
Sabahları sizi gördüğüm zaman içim neşe ile doluyor. Ama Bim'den 5 liraya aldığınız kulaklıkları takıp tüm metro vagonunu dinlediğiniz elektronik müzik ve bilumum saçma sapan şarkılarla inlettiğiniz için size götümle gülmüyor da değilim. Lütfen bunu yapmayın ve gözümdeki karizmanızı yerle bir etmeyin. Sçs aeo kib öpt bb.


Sevgili anneciğim ve babacığım;
Size ömrüm boyunca anneciğim ve babacığım dememiş olsam da bakmayın siz, adetten işte. Beni her aradığınızda ulaşmak isteyişinizi anlayışla karşılıyor ve telefonum adeta bir uzuvummuş gibi yaşıyorum. Fakat sizi aradığımda hiç ama hiç ulaşamıyorum ve defalarca ve defalarca ve defalarca arayarak telefonun her dııııttttlayışında kafamda kötü senaryolar kuruyorum. Tenezzül edip telefonu açtığınızda dünyanın en sorumsuz ergenine dönüşüyor ve "Duymamışım yea çok gürültü vardı" diyebiliyorsunuz. Yapmayın bunu. Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili benimle yeni tanışan erkekler;
Sizinle saf ve temiz duygularımla konuşuyorum. Evet, kafam birçok şeye basıyor, sizinle ortak ilgi alanlarımız var, evet küfür de ediyorum ve benim yanımdayken kendinizi rahat hissediyorsunuz. Konuştuğumuz süre zarfında arkadaşlık statusunden sevgili statusune geçmek isteyişiniz beni deli ediyor zira ben size arkadaşım gözüyle bakıyorum. Ondan sonra her yavşak hamlenizde arkadaşlığımızı sikip atıyorum. Yapmayın bunu. Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili tekstilciler;
Bodur tavuk olan hemcinslerim için yaptığınız elbise ve etekleri beğenerek izliyorum. İzliyorum çünkü giyemiyorum çünkü 1 karış yaptığınız etekler benim götüme geliyor çünkü bacak boyum 1 metre. Sıcaktan pantolonların içinde pişiyorsam hepsi sizin yüzünüzden. Giyebileceğim uzunluk ve kısalıkta, eğildiğim zaman götümü göstermeyecek bir etek icat edin. Yapın bunu. Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili göbeğim ve gıdım;
Vücudumda beğenmediğim birbirinden berbat iki yersiniz. Ne zaman yesem şişer şişer şişersiniz. Artık sizden bıktığımı sözlü olarak değil yazılı olarak beyan etmemin tam zamanı. Lütfen kendinize gelin ve diğer uzuvlarıma şans verin. Haddinizi aştınız. Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili bazı blog sahipleri;
Sizi severim, sayarım, okurum. Ancak blogunuzu açar açmaz bangır bangır gelen müzik sesi kapıdan çıkarken eve gelen misafir gibi lanet. Lütfen bize bir şans verin ve eğer keyfimiz arzu ederse sayfanızdaki musikiyi ellerimizle biz açalım, kulaklarımızla biz dinleyelim. Sçs aeo kib öpt bb.

Sevgili dalgalı ve kıvırcık saç sahibi bayanlar;
Bu sıcaklarda saçları fönlemek intihar girişimi gibi bir şey. Ancak hayat her zaman dalgalı geçmiyor. Ben saçlarımı düzleştirdiğim ve dışarı çıktığım zaman saçlarım dalgalanıp şuleleniyor terden, ondan, bundan. Bu hadiseyi engelleyebileniniz varsa bana anlatsın. İşte o zaman en çok sçs aeo kib öpt bb.

30 yorum:

  1. ahahah :D Keyif alarak okudum yazıyı valla. Metroda böyle insanlara ben de çok rastlıyorum. Kro kro arabesk rap dinliyorlar ya. Takım elbiseli adamlar bide -_-

    YanıtlaSil
  2. Bir kıvırcık olarak bu hadiseyi ben de anlamış değilim.
    Sçs aeo kib öpt bb.

    YanıtlaSil
  3. metroda ben de müzik dinlerim ama kaliteli parçalardır benimkiler. metallica, ac/dc, kansas, scorpions, günther... ama insanları rahatsız etmem. bir de ayıptır söylemesi ipod var bende :)

    bizimkileri arayınca, benim aramaları reddediyorlar, ne oldu diye onlar geri arıyor. senin kontörün gitmsin diyorlar. işte böyle seviyorlar beni :)

    tekstilcilere olan duygularımı blogumda paylaşmıştım;
    Moda moda diye piyasada bir tane bisiklet yaka düz siyah t-shirt bırakmayan mağazalar ve tedarikçileri! Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Gittiğim yerlerde t-shirtler ya desenli, ya V ya da polo yaka. Bir yerde bisiklet yaka buldum, o da vücuda yapışan türden. Türkiye 'de tekstil gerçekten bitmiş.

    ziyaretçilerine zorla şarkı dinleten bloglardan kötüsü varsa, ziyaretçilerine zorla kötü şarkı dinleten bloglardır. hatice diye şarkıcı varmış, onu öğrettiler bana :)

    YanıtlaSil
  4. 1- aöe nedir?
    2- bodur tavuk deme üstüme alınıyorum :(
    3-benim saçlarım da dalgalı ve fönlemek içinhiç uğraşmıyorum.Saldım gitti yani.Beğenen öyle de beğeniyor boşver :D

    YanıtlaSil
  5. Hahahah süper yaa bayıldım dertlere gell:p

    Ama hepsinden olmasa da bazılarından muzdaribim kib öperim:*

    YanıtlaSil
  6. aahahahahahh senin sitemlerini de yerim lan ne bu içimdeki sevgi kelebeği benim :D

    göt kadar eteği olan elbiseler var bi de. ablam giyiyo, gayet güzel. ben giyiyorum, götüm ortada. suratlarına tüküreyim onu dikenlerin o zaman ben.

    bi de sıcakta en iyisi saç toplamak yavrum.

    YanıtlaSil
  7. Fönleyip sıkı topla şekerim, başka türlü havalı durmuyo ne yazık ki

    Brezilya fönü diye birşey daha çıkarttılar amahiç olumlu şeyler duymadım

    bizde seni sçs kib öpt bb.

    ps: aeo ne anlamadım, anlamadığımı kullanmam :)

    YanıtlaSil
  8. Güldüm salak misali her zaman ki gibi
    uslubunu seviyom kafana at sinağı takılsa yazıyon 87 kelime :P

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır okuduğum en güzel yazılardan biriydi :)

    YanıtlaSil
  10. Göbek ve gıdı isyan kısmına en ülvi duygularım ile katılıyorum!

    YanıtlaSil
  11. Arkadaş olduğun erkeklerin bir süre sonra yavşaması Allah'ın emri be yavrum kaçışın yok maalesef.

    Ve evet lütfen müziği biz açalım. Benim blogda öyle valla.

    Otobüs bir derece motor sesi bir nebze engelliyor ama metrolarda resmen hoparlöre vermişsn gbi ses var.

    Sçs aeo kib öpt bb.

    YanıtlaSil
  12. ben bu bütün erkekler yavşaktır söylemine katılmıyorum.

    YanıtlaSil
  13. çok hoşsun bayıldım bu ilginç tespitlerine :D

    YanıtlaSil
  14. sözünde durmayanın yazısı okunmasın.sözünü tut arkadaşım

    YanıtlaSil
  15. Blogtv den içersiniz karşılıklı 1000. izleyici :)

    YanıtlaSil
  16. Şu saç olayını çözen varsa bana da söylesin nolur yea !

    Ayrıca yazıyı keyifle okudum Leah.
    (:

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten çok güzel anlatmışsın valla ne diyeyim :D
    Bide herkes "aeo"'nun açılımını sormuş. "Allaha Emanet Ol"

    Bu arada formspringten sana blog açmanın önemini sormuştum, kafama yattı ve ilk blogumu açtım, ilk yazımı da girdim. Seni de bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  18. sevgili Leah, 1000. kişin kesinleşti mi? Buluşacak mısın? Heyecanlı mısın? :p

    YanıtlaSil
  19. leah ben de bir bodur tavuk olarak tekstilcilerden şikayetçiyim amaa:D aldığım her pantalonun paçasını kestimekten , kapri denen şeyin bana neredeyse pantalon edasıyla olmasından ve etek boyunun uzun gelmesinden bıktım bebeğem bence suç tekstilcilerin hepimizi şikayetçiyiz baksanaa:D

    YanıtlaSil
  20. 1-tekstilcilerin azınlık saydığı bir vücut sahibi olup tekstilcileri seni bir kriter olarak almadıkları için suçlayamazsın, çünki terzi denen esnafların varlığından haberdar olacak yaştasın.
    2-Takım elbiseli ofis çalışanlarına ilgi duyman gözümde çizdiğim leah profilini dağıttı, neyse buda ne senin nede benim önemseyeceğim bi durum değil zaten.
    3-Blog sahiplerinin durumu ise, zorla evine gittiğinde sana bak bu parça süper diye dinleten arkadaşların durumuyla aynıdır, şikayetini direk olarak onlara bildirmen daha iyi olabilirdi.


    imza uzun takip aşamasından sonra, yorum yazacak cesaret bulan bir okurun.

    YanıtlaSil
  21. Dalgalı saçlılar lütfen saçlarınızı fönlemeyin! Biz pırasalar, o saçlara sahip olmak için neler yapıyoruz bilseniz.

    Bir bodur tavuk olarak, ben de pantolonlarda tam tersini düşünüyorum Leah'cım ya. Ne alsam ucundan kestirmem gerekiyor illa ki, sinir edici bir şey :)

    YanıtlaSil
  22. ry sanırım benim yorumum için söyledin onu. Yanlış anlamışsın ben bütün erkekler yavşaktır demedim. Tam tersi bütün erkekler aynıdır söylemine bile katılmam yani genelleme yapmadım. Sadece benim başıma da çoğu arkadaşımın başına da geldi bu bir erkekle yakın arkadaş olunmuyor çok nadirdir sevgili moduna geçmek istemeyen. Çoğu erkek yavşamaya başlıyor sonra bu bir gerçek.

    YanıtlaSil
  23. eveet tam calismak gerekirken yeaa 2 dk bi blog okucam ne olmus kii diyip actigim bloglardan hobareyy die calan muzikler bunu yapmayin:)

    YanıtlaSil
  24. o yavşamayı yapanlar, abilerinden aldıkları yanlış kız tavlama taktiklerini uygulayanlar. bunlara, hoşlandığın kızla önce arkadaş ol, zamanla sevgili sohbetine geçersin diyorlar, onlar da bunu yapıyor.

    ya en başta yavşa, niyetini belli et ya da sonsuza veya aşırı alkol alana kadar sus.

    YanıtlaSil
  25. ahahah çok güldüm. tekstilciler ve kıvırcık/dalgalı saçlılardan aynı şeyleri ben de istiyorum bi el atsınlar mucmuc:*

    YanıtlaSil
  26. hahaha :D harika bi sitem yazısı bu çok tatlı bi sitem yazısı!

    ve benim de sevgili göbeğim ve gıdıma bu mesajı yollamam lazım yettiler artık!

    YanıtlaSil
  27. çok güzel yazmışın :)

    YanıtlaSil
  28. cok komiksin be deli:)

    YanıtlaSil

Kambersiz düğün olmaz pek tabi ki.