21.5.11

Kelebek etkili tanışma part 1:

Her zamanki paspal halimle evden çıktım, parka doğru yürüyorum. Paspal dediğim hafif makyaj, dağınık saçlar, özensiz gibi duran aslında en az yarım saat düşünülmüş kıyafetler; her zamanki ben yani. Malum, köpeği olan insan evlatları parka işemeleri, sıçmaları, atlamaları zıplamaları için büyüklü küçüklü hayvanlarını getirirler, zaten zibilyon çoluk çocuk "Abi bi kere seviyim mi" "Abi biraz ben dolaştıriyim mi" modunda olduğu için köpeklerin sahipleri gayet rahat bi şekilde sağa sola mal mal bakarlar.

Ben de o devasa vücüdümle parka doğru meylederken bi baktım yüce rabbimin gayet de gergeniş bir zamanında özene bezene yarattığı bir insan evladı. Aman yarebbim dedim içimden. Çatma kaşlarını kızım dedim. İnsan ol biraz dedim. Erkek gibi yürüme dedim. Keşke bugün saçlarını düzleştirseydin dedim. Keşke kafan tavuk götü gibi olmayaydı dedim. Yüzün on beş bin defa yıkanmış bi renkli t-shirt kadar solgun, allah seni kahretmesin dedim. Tabi bu söylemler böyle saniyenin onbinde biri kadar bi zamanda geçiyor beynimin içinde.

Bi de şöyle bir şey var, çocuğun beni fark etmemek gibi bir lüksü yok. Hem benim geldiğim yöne doğru bakıyor, hem de ayı gibiyim! Burada her zaman dikte ettiğim gibi de bangır bangır radyo fenomen dinliyorum, sanırsın parkta değil podyumda yürüyorum bi de öyle bi moddayım amına koyim. Aramızdaki mesafe benim cat walklarımla giderek azalıyor. Çaktırmadan o haşin, delici bakışlarımdan atıyorum çocuğa(öyle bi bakış yok tabi ki yeryüzünde). Vallahi de çocuk bildiğin şekil:A'daki Henry'ciğimin Türkiş versiyonu.

İçimden düşünüyorum bi de allammm insanın güne böyle güzel başlamasını sağladığın için sana şükürler olsun falan tam böyle elemanın önünden geçicem parktaki piç kurularından birisi topu daaaaaannnnnnn diye kafama atmasın mı! Allah'ım dünya durdu sanki lan. O saniyeler böyle resmen dünyanın en sıkıcı filmini izliyomuşum gibi geçmek bilmedi. Bi de o toptan sakınmak için girdiğim şekil ve şemal, o dehşet dolu surat ifadem resmen insanın götüyle güleceği cinstendi. Topu kafama yedikten ve ben  insan formuna geri döndükten hemen sonra Henry'ciğim, centilmen erkeğim yanıma ışık hızıyla gelip "Bir şeyin var mı?" dedi. Abi ben kafama hiç böyle güzel bi top yememiştim ya. Hani sabah akşam yesem o topu yine de gıkımı çıkarmam ama Henry'nin Türkiş versiyonunu bulmuşum biraz nazlandım, biraz mırın kırın ettim acımış gibi yaptım. O esnada piç kuruları da koştu geldi yanımıza "abla bi şeyin var mı" "abla ben atmadım bu attı" "abla acıyo mu" hay dedim sizin şarap çanaağınıza götlekler. Zaten Henry de o esnada "Gel şöyle banka otur" gibilerinden bana yol gösteriyodu dedim koy götü Leah, kaçırdığın bi ders olsun yani.

Tabi bi de Henry'nin iti var bi elinde, Golden en sevdiğim. Ben köpeği görünce bi yumuşadım zaten acı macı hissetmiyorum, topun beşgenlerinin kafamda izinin çıkmış oluşu sikimde değil. O 10 saniyelik zamanda Henry, Golden köpüşümüz ve içinde benim olduğum şahane bi dünya kurdum. Gerçek hayata dönmem biraz zamanımı aldı. Üzerimdeki eblekliği atmam lazımdı ve olaya direkt köpüşümüzden girerek "sen bana geçmiş olsuna mı geldiiiin" deyip hayvanı okşadım. Allah'ım şükürler olsun ki kalan nöronlarımda yaratıcılık diye bir şey varmış.

Henry bana "İyi misin" diye sordu, kara kaşımı kara gözümü incelemesi için ve şiddetli bi elektrik almak için "ya şurda bi şey var mı" dedim. "Yok yok iyisin" dedi gülümseyerek. Gülümsemeye çalıştım ama içimden bildiğin kahkaha atıyorum. O sırada köpüş de beni sevmiş olcak ki sırnaşmaya başladı ve o tarihi soruyu sordum "Adı ne bunun?" "Roma" Tanrıııımmm köpeğine Roma ismini veren bi erkek?! "Dişi mi?" dedim, evet dedi. ve der demez "bu arada ben" deyip ismini söyledi. Hobareyyyyyy dedim tanışıyoruzzzzzzzzzzz. Abi allahın işine bak lan, o topu koca kafama yemesem bu adamın önünden geçip gidicektim ve belki bi daha görmücektim. Öyle bi şey oldu ki bu adamla tanıştım.

Neyse yazı çok uzadı kalanını bi ara anlatırım. Olaya biraz heyecan katalım. Yey. *\o/*

31 yorum:

  1. ya devamını yaz merak ettim :D

    YanıtlaSil
  2. lan gittim sabahtan beri pakta dolasiyorum, bi tane bile böyle bir sey gelmedi basima. oha falan oldum yani, devamini cok merak ediyorum hadi hayirlisi bakalim :)

    YanıtlaSil
  3. çokk kötüsün Leahcanım ya enn heyecanlı yerde kesmişsin yazıyı:)
    amagerçekten eğlencikli olmuşş sinirli sinirli oturuodum kaşlarımı çatmış,yüzüm güldü saolasın cancağzım

    YanıtlaSil
  4. lan allah belanı versin gerisi nerde bunun

    YanıtlaSil
  5. O çocukların allah belasını versin zaten.. Bizim apartmanın önünde de oynuyolar dan dan dan duvara vuruyolar topu yatırmıyolar bi öğlene kadar..

    Bu arada köpeği de hemen sahiplenmişsin maşallah.. Golden köpüşümüz falan.. Çocuk yakışlı olmasa peşinde bi itle yanıma gelmiş derdin.. Ahh ahh bi yakışıklı olamadım.. Kaybetmeye mahkumum...

    YanıtlaSil
  6. hobareeeyyy :))) çok meraklandırma bizi :)

    YanıtlaSil
  7. devamııııııııııııııı?!?!?!?!

    YanıtlaSil
  8. lülülülü yaar21 Mayıs 2011 23:00

    ya yaz geldi herkeste böyle bi romantik film tadında tanışmalar yakışıklı yakışıklı bebelerle. bi tane de bana allahmmm çok mu şey istiyorumm

    YanıtlaSil
  9. ohaa kaderin cilvesi diye buna denir. Cok heyecanlı yaa, gelecek bolumu heyecanla bekliorum.

    YanıtlaSil
  10. ayyyyy çok helecanlandımmm hemmmennn devamını yazzz hemmeeen ay..dırınım dırınım dırınımmmm

    YanıtlaSil
  11. adamın adı neydi :)
    ay film gibi olmuş leah'ım bayıldım ben burada heyecanlandım iyi ki başına topu yemişsin diyorum :)

    YanıtlaSil
  12. leah kim kimdir bölmnde yumuş hala sevgli olarak yazıyo değiştir artık bence :) bakarsın henry yazarsın oraya ;)

    YanıtlaSil
  13. Burada da kesilmez ki canım!

    Eee sonra?

    YanıtlaSil
  14. Burada bırakılır mı şimdi ama cidden:D

    YanıtlaSil
  15. Ahahah, supermis ya, boyle anlar olur gecip gidilir,keske birsey olsaydi denir ama olmus :) Acaba neler dusundu :)

    Ay cok merak ettim gerisini...Tanistiniz, telefon numarasini filan aldin mi? Bir daha rastladiniz mi :)))))

    YanıtlaSil
  16. vuhuu burdan çıkarım yaparsak orda burda top oynayan veletler candır ciğerdir artık. Severim onları :)
    o kadar gezerim park bahçe 1 kere olmadı öyle be öh.
    A belki de olay köpektedir . Bundan sonra köpeksiz gidiciğüm. Olmazsa zorlamanın anlamı yok :D

    YanıtlaSil
  17. :) hadi bakalım hayırlısı olsun canım devamını merakla bekliyorum. bak bi önceki postunda serzeniyordun ya demek ki merak ve heyecan direkt insanları yoruma yönlendiriyor :)

    YanıtlaSil
  18. Ahahahahah mükemmelmiş beh! devamını epey merakla bekliyorum, yalnız. çok bekletme :D

    bu arada daha dün akşam aklıma geldi, "lan ben Maya'nın adını Roma koysaymışım keşke, ne güzel mis gibi şehir, hem roma diye köpek yoktur healde başka" dedim. "olsun bir dahaki köpeğim de roma olur canım nolcek, 'ben tekim' diye dolaşır ortalarda" dedim.

    varmış! :D :D

    YanıtlaSil
  19. Amanin Henry! Valla ben Henry'cimi görünce yazıya zor odaklandıydım ama sen gitmişin onun Türk versiyonunu bulmuşun kardeşi falan var mı? Onu da ben alsam :D (şu an tamamen kendimi düşünüyorum :D Sen devamını çabuk getiriver şunun :D) <3 Henry <3

    YanıtlaSil
  20. EEEEE DEVAMI NERDEEE????diye bögürdügüm bi yazi yazmissin kutluyorum seni:D
    ya bu tanismalar hep filmde mi olur derdim neyse yabanciya gitmemis:Ddarisi bekarlara yaaa

    YanıtlaSil
  21. gerçek mi rüya mı bu =)

    YanıtlaSil
  22. topa noldu laynn getti canım top :P

    Lee film gibin olmuş bree

    hıyara bak işi biliyomuş wala Roma he ben de venüs koyacam itin adını taktiği sevdim bak

    Bir ince ses: veled çocuklara bela okuma çarparım seni..

    YanıtlaSil
  23. @Tutsi : Bela okumayayım da napayım.. Babalarıyla kavga edince de polis geliyo :D

    YanıtlaSil
  24. adam eşcinsel çıkacak, dediydi dersiniz.

    YanıtlaSil
  25. rüya falan olmasından endişeleniyorum :D neticede henry diyoruz :D

    YanıtlaSil
  26. bak akşama arıyorum o telefonu açmamazlık falan yapma yerini yurdunu biliyorum gelir yolarım!

    YanıtlaSil
  27. heyecanlı olsun diye part1den başlamıştım, yerinde bi karar vermişim ahauhauha hemen 2ye geçiyorum :)))

    YanıtlaSil
  28. Ahaha bende aynen mystery gibi once biri okudum simdi ikide sira, ama super olmus superr :)

    YanıtlaSil

Kambersiz düğün olmaz pek tabi ki.